Lån af skolens lokaler

Retningslinjer for lån af skolens lokaler:

Det er muligt at låne lokaler på skolen til klassearrangementer - man reserverer lokalet ved henvendelse til skolens sekretær (Anita) på AULA eller akra@skivekommune.dk

Flg. lokaler kan reserveres fra kl. 17.00 (fredag kl. 16.00):

- Gym 2
- Klassens eget lokale
- Skolekøkkenet
- Klassens klynge
- Fællesrummet (v/pigernes omklædningsrum)

Øvrige lokaler på skolen er IKKE mulige at låne!

Man henvender sig til skolens kontor, for at aftale lån af div. nøgler - nøgler må IKKE udleveres til elever, og de skal afleveres på skolens kontor af en forælder.

Man skal være opmærksom på lokaler med alarm (lille hvid boks uden for døren) det er IKKE muligt at få adgang til disse lokaler

I tilfælde af, at brandalarmen aktiveres, og brandvæsnet tilkaldes, må det påregnes, at det duløser en regning på ca. 6.000 kr.

Har man til arrangementet brug for at låne borde, stole mv., sakal det aftales med Anita i god tid.

Ved overnatning, skal der senest en uge før, gives besked til kontoret om antal, samt navn og mobilnr. på vedkommende der er ansvarlig for overnatningen, da der skal gives besked til brandmyndighederne. www.nordvestjyllandsbrandvæsen.dk (midlertidig overnatning)

Eleverne skal være under opsyn i skolens lokaler, og der er naturligvis kun adgang til de reserverede lokaler

Man rydder naturligvis op og gør rent efter sig selv ☺

God fornøjelse!